Khamis, 20 April 2017

Oppss wrong toilet..

Siapa pernah tersalah masuk public toilet?

Memalam ni tetiba aje teringat kenangan pahit memalukan kelakar yang jadi tahun lepas.
Masa tu melulu dan confident aje masuk toilet. Bila dah "selesai"dan keluar toilet aku mengadap la cermin nak betulkan tudung dan cuci tangan.

Sekali toilet sebelah keluar sorang mamat ni. Dia buat selamber. Pastu mamat ni cuci tangan ambik tisu. Langsung tak de tegur aku.

Masa tu aku chillex ajela. Dalam hati aku boleh cakap "fuh tomboy zaman sekarang memang nampak betul-betul mcm lelaki tulen" dengan gaya jalan, tubuh badan, pakaian, rambut, muka dan semua la. Masa tu masih belum terlintas difikiran yang aku dalam toilet lelaki.

Then ada seorang lelaki masuk mungkin dia tak perasan aku sebab tengah rushing. Masa tu baru la aku tergerak hati nak bertanya kat mamat tadi. "ini toilet lelaki ke" mamat tadi jawab "haah la" pastu tengok aku atas bawah.

Ya Allah malunya masa tu. Terus aku berlari keluar. Entah apa la yang mamat tu fikir tadi. Entah-entah dia pun fikir sama macam aku.. Aku fikir dia tomboy. Dia mungkin fikir aku bukan wanita tulen agaknya. Hehe
#kenangan
#kelakardanmemalukan
Ahahahahahaha bila ingat balik gelak tak benti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan